sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Paljon asiaa

Heippa! Täällä jälleen. Mulla on ollut viimeisen kuukauden aikana tosi kova menoa ja kiire joka suuntaan. Kerroinkin jo viimeksi, että pääsykokeisiin menen ja sain töitäkin. Nyt sitten sieltä tuli päätös, että olen saanut opiskelu paikan. Kiva sinäänsä, mutta joku outo tunne mua kalvaa, ja taas ajattelen, että jos tämäkään ala ei ole mua varten tai luulen, että on, mutta löytyykö töitä? Edessä on melko varmasti oman yrityksen ( toiminimi) perustaminen ja sitä kautta sitten itsensä työllistyminen. Jännittää, onko musta yrittäjäksi? Entä jos epäonnistun? Tiedän, että ajattelua pitäisi muuttaa ja onneksi perhe on ollut niin kannustava.

Töitä teen paljon tällä hetkellä, ihan täyttä vuoroa. Ihan mukavaa on ollut ja hieman harjoittelua, miten saan ruokailut ja liikunnat natsaamaan. En ole kahteen viikkoon käynyt kunnolla salilla. Mulla on tullut sinne jotenkin motivaatio puute, meillä on lähes sama ohjelma ollut tammikuusta lähtien. Olen kaivellut viime kesäiset superdieetin saliohjeet esille ja niillä meinasin lähteä uutta potkua hakemaan salilta. Ryhmäliikunnassa olen käynyt; spinningiä, zumbaa, vatsa-pakara jumppaa... sekä olen pyöräillyt tässä kuluvan viikon aikana n. 40 km. Vielä enemmän pyöräilisin, mutta mun satula on niin karsea, että mulla tulee häpyluun alue ihan hirveän kipeäksi. Mies onneksi luvannut, että vaihdetaan satuloita päikseen :)

Kuvia mulla on kertynyt ihan kamalasti kameraan tätä blogia varten. Lisäilen niitä pikkuhiljaa muihinkin postauksiin.



Laihtuminen on ollut aika hidasta, tai suunnilleen sellaista puolta kiloo viikossa. Ihan sinällään hyvä tulos, mutta tähtään alle 101 kiloon ennen syksyn rodoksen matkaa. Joten ruuan laitto on alkanut tökkiä ihan hirveästi?? Ennen rakastin ruuan laittoa. Nykyään teenkin isot satsit valmiiksi, ei ole ainakaan tekosyytä, ettei ruokaa ole ollut valmiina. Muutama repsahdus on sattunut, ja tankkaus päivät venyneet 2 päivään, mutta nyt on aika ottaa taas ryhtiliike ja laittaa läski tirisemään :D

Eilen kävin treenikavereiden( mulla on nykyään jopa sellaisia muutamia) vetämässä kahvakuulatreenin ulkosalla, ihanassa auringon paisteessa. Hiki lenti kyllä ihan eritavalla kuin peruskahvakuula tunnilla. Treeniin kuului kyykkyä, heittohauista, etuheilautusta, haloa, rinnallevetoa ja välissä nostettiin sykkeitä juoksulenkillä.  Mukavaa kaikin puolin, lopuksi saunaan ja uimaan. Vesi oli niin lämmintä, että hyvin tarkeni uida pidempääkin lenkkiä :)

Tuossa sivupalkissa kysely, jos annatte äänen olisin hyvin kiittollinen :)





Kuvat on otettu pari viikkoa sitten, kävin tekemässä mukavan( lue hikisen ja raskaan) mäkitreenin, eli mahdollisimman pitkä ylämäki ja runsaasti juomista. Kyllä olin kuollut, mutta maisemat olivat mielettömän. Tämä mäki oli varmaan yli kilometrin pitkä, ellei enemmänkin, loivaa pitkää nousua, teki kyllä hyvää pakaroille ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti