perjantai 18. huhtikuuta 2014

Perjantain jännitystä

Moikka! Mua aina hiukan jännittää nää perjantait, punnituksen takia tietty. Unohdin käydä aamulla vaa'alla, mutta kävin näin päivällä tarkastamassa tilanteen. En oikein usko, että painoa olisi paljon enempää kuin aamullakaan, koska tänään minulla on ollut paasto päivä, enkä ole syönyt mitään, ainoastaan juonut vichyä. JEEEEEE! Nyt voin ihan varmasti laittaa jo raksin tuonne sivupalkkiin 115 kilon kohdalle. On se vaaka niin monesti jo näyttänyt alle 115 kiloa. Nyt vaan täyttä höyryä eteenpäin, mä haaveilen ja odotan kuin kuuta nousevaa, että saan kaksi numeroisen luvun mittariin... Se on mulle tosi tärkee etappi saavuttaa, ja nyt mulla on sellanen fiilisi että näin tulee käymään!

Mun pitkä perjantai mennyt siis paastoillessa, eikä muillekkaan päiville ole tulossa mitään erikoista. Tosin pt lupasi yllätyksen ruokailuun pääsiäiselle, mutta ainakaan mitään ei vielä ole kuulunut, joten odotellaan ;)



Luuta hukassa, narsisseja tukassa.
Hiirenkorvat höröllä, mämmivatsa löröllä.
Tättärää, noita tää,
terveisiä lähettää.
Iloista Pääsiäistä!






1 kommentti:

  1. Hyvä sinä!! :) mahtavaa, samaa rataa vaan eteenpäin!!

    VastaaPoista