sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vihdoin!

Täällä taas! Mennyt viikko sängyn pohjalla. Sain jonkun hirvittävän flunssapöpön. Dieetin aloitin siis sunnuntaina ja heti maanantaina pidin asiaan kuuluvan paasto päivän, paasto päivän illalla sitten alkoi tulla kylmiä väreitä ja heikottamaan, laitoin kuitenkin kaiken tuon paaston piikkiin. Nukkumaan mennessä, ei enää edes kaksi peittoa auttanut kun vilutti niin kamalasti. Yöllä heräsin sitten yhdenmaissa kamalaan oloon, oli kylmä ja kuuma yhtä aikaa, seuraavana yönä jopa hourailin sekoja. Muutaman päivän tosiaan olin ihan eläväkuollut, edes telkkaria en jaksanut katsella. Nyt vasta olo alkanut hellittää. Saa luvan hellittääkin kun huomenna alkaa uusi harrastus, pilates!

kuva googlesta


Dieettihän tyssäsi heti tiistaina kun olin niin kipeä, etten syönyt koko päivänä mitään muuta kuin suolakurkun ja itse lingottua appelsiini inkivääri mehua. Painoa putosi viikolla toista kiloa, mutta varmaan tulleet takaisin kun alkanut syömään taas. Muutenkin tuo ruokavalio tuossa bodycampilla ei ole yhtä miellyttävä eikä lähelläkään yhtä tarkka kuin fitfarmilla, tulee tunne, että laske ite mitä syöt, ohje on tässä, tee miten haluat. Edelleen liputan fitfarmin puolesta enemmän jo ihan sillä ohjelman selkeydellä ja eteenkin vastauspalvelun puolesta!

Mä otin sitten ratkaisevan liikkeen, mulla meni hermo tohon laskemiseen mitä mikäkin tuote vastaa ja menin ja liityin personal trainer pienryhmään joka starttaa jo perjantaina omalla kuntosalilla! Siellä sitten valvotusti pudotetaan painoa 6 kk ajan ja sieltä saadaan mukaan ruokaohjelmat(päivittyvät 4 kertaa) sekä liikuntaohjelmat( kuntosalille 4 ohjelmaa). Ollut jotenkin väsymystä tähän laihduttamiseen ja ruoka/liikunta juttuihin ja tuntuu, etten jaksanut yhtään enää sommitella, että kuinka paljon voin syödä tätä ja tätä.. ai 20 g papuja+20 g herneitä ja sitten vielä 40 g soijaruohetta+ 40 g raejuustoa = 150 g kanaa, ei nyt ihan noin mutta melkein, joten kaipasin sitä että joku tekee mulle listan, että syö tuota tuota ja tuota tuon verran. Aa, ok, mä syön! Toivon nyt tosiaan, että pt tulisi mullistamaan mun tietotaidot ja asenteen muutenkin tähän touhuun. Kallistahan tälläinen on, verrattuna nettivalmennuksiin, mutta toisaalta tässä on juuri mulle tehty ohjeet. En malta odottaa aloitusta ja siihen asti aioinkin seurata superdieetin ohjetta. Haluan saada loppuelämän ohjeet miten syödä ja mitä syödä. Siksi myös vakaasti aioin tänä vuonna yrittää alkaa syödä kalaa.

Tänään sitten intouduin tekemään kynsilleni jotain, lakkasin ne aika rajun väriseksi. Välillä hieman piristystä arkeen ja tänä vuonna olenkin päättänyt hoitaa käsiäni enemmän... mulla on luonnostaan nätit ja paksut kynnet, ihmettelin vaan miksen viime vuonna laittanut niitä mitenkään! Nyt huomioidaan myös itseään ja ulkonäköään tänä vuonna.. TÄÄLTÄ TULLAAN ELÄMÄ!

väri on kyllä oikeasti huomattavasti tummempi kuin kuvassa


Ai niin, mun blogi täytti muutama päivä sitten 1 vuotta!

2 kommenttia:

  1. Pt mullisti mun elämäni, kun sain siltä juurikin tuollaisen ravinto-ohjelman jossa on kaikki valmiina. Ei tarvitse kuin punnata oikea määrä lautaselle ja syödä. Helpottaa kummasti elämää. :)

    Tsemppiä projektiisi!

    VastaaPoista
  2. Wautsi oon kyllä tosi kateellinen ku pääset pt valmennukseen! Hyvä sinä!

    VastaaPoista