keskiviikko 2. lokakuuta 2013

I'm back!

Täällä taas, lomat lusittu ja paluu arkeen on alkanut. Hyvää loma teki, mutta myös hieman huonoja uutisia loma myötä tuli. Lomalla olimme siis turkissa, mieheni lisäksi mukana oli toinen mies puoleinen henkilö, ei niin tuttu minulle ja alkuunsa häpeilin olla rannalla hänen seurassa mutta sitten päätin, että en anna minkään häiritä ja niin tämä valas oli rannalla biksut päällä katseista huolimatta (eikä niitä katseita niin siellä näkynyt ainakaan häiritsevästi). Alkukesästä muuten ostin bikinit, kas kummaa, joku oli suurentanut niitä ( tai minä pienentynyt) niin paljon että ne lepatti mun päällä, äkkiä sitten päivää ennen reissua ostamaan uudet :D


Lomalla tuli painoa lisää. Tänä aamuna vaaka näytti 119,4. Eli kyllähän siellä lomalla muutama kilo kertyi, varmasti lähinnä nesteitä ja tulihan siellä syötyä ja herkuteltua oikein urakalla! Alkoholia en juonut pisaraakaan, mutta makeita kakkusia senkin edestä, myös valkoista viljaa makaroonin muodossa tuli nautittua sekä runsaasti perunaa. Kuntosalilla kävin hotellissa muutamaan otteeseen ja kävelyä tuli iltaisin aikasta paljon. Salaatit ja keitot ovat turkissa todella maukkaita :)



Olen ollut työttömänä aika kauan, suunnitelmana oli aloittaa koulu alun perin nyt elokuussa, mutta koulusta tuli kirje silloin kesän alussa, että koulu siirtyy alkamaan vasta 7.1. Nyt sitten loman aikana tuli tieto, että koulutusleikkauksien takia koko linjaa ei enää järjestetä ja mä oon taas puilla paljailla. Ei suunnitelmaa tulevasta :(




Tämä päivä menee siivoillessa ja pestessä matka pyykkiä, sekä kaupoilla hakemassa tarvikkeet sd jatkumiseen. Huomenna onkin luvassa kahvakuulaa ja shindo venytys tunti. Eiköhän se taas tästä lähde rullaamaan...Haluatteko kuulla muuten lisää matkakertomusta? Kuvia tulette varmasti ainakin saamaan :)





4 kommenttia:

  1. Kerro vain lisää matkaltasi.. kaikki matkakertomukset on aina mukavia. :)

    Tervetuloa takaisin!

    PS. Minun NYT tai ei koskaan -blogi ei enään ole "käytössä". Tein itselleni uuden, kun aloitin puhtaalta pöydältä.

    Maaja
    http://life-is-sweet-maajaproject.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun pitikin käydä kurkkaamassa ja lisäämässä tuonne listaan :)

      Poista
  2. Tervetuloa takaisin! Lomanesteet sulavat yleensä onneksi äkkiä pois!

    - Hanna
    hansuhoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä näyttää sulavan, onneksi :)

      Poista