torstai 23. toukokuuta 2013

Voihan jumitus.

Oon sitten viime vlopun jäljiltä juossut vaa'alla joka päivä. Silloin kerroin, että viikonlopun mässäilystä tuli plussaa 500 g. Nyt tulos on plussalla ollut tiistaista lähtien + 700 g. Missä mättää? En oo puntannut, olen syönyt kevyesti, olen liikkunut. Toisaalta vatsassa outo tunne, voisiko olla menkat tulossa? Ärsyttää ihan suunnattomasti! Toivottavasti ensi viikolla kosahtaa kunnon potti laskusuuntaan...

Pakko muuten hehkuttaa eilistä.. Olin grillaamassa vanhempieni luona. Grillasin tomaatti-valkosipuli- basilika nyyttejä, grilliporkkanoita tulisessa mausteessa ja hälsans kökin soija chorizo makkaraa! Nam! Nam! Eikä taatusti ole paljon kaloreita.


2 kommenttia:

  1. Tosi hienosti menny grillailut :) Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
  2. Pitää tulla "takapakkiakin" että voi puskea uudella tarmolla etiäpäin! :) Tsemppiä jatkoon :) Itsellä enemmän tiputettavaa mutta ajattelen että jos äiti 53v on tähän mennessä tiputtanut 40kg niin pystyn minäkin! :) Mun juttuja voi seurailla http://miljascomplexandstrangelife.blogspot.fi/

    VastaaPoista