torstai 14. marraskuuta 2013

Jumissa

Nyt on päällä kunnon kokovartalo jumi, onneksi kuitenkin tänään on vuorossa hierontaa niin luulisi helpottavan. Jännittää kyllä, jotenkin tuntuu nololta mennä näin lihavana hierontapöydälle, entä jos se pöytä nitisee ja natisee tai sortuu mun alla? Entä jos sitä hierojaa inhottaa mun läskit? Ihan tyhmäähän tää tällänen ajattelu on ja en varmasti ole kamalin asiakas siellä ollut, mutta, mutta... Tää lihavuus saa mut epävarmaksi!

Eilen käytiin miehekkeen kanssa saunomassa, saunan jälkeen sitten venyttelin sängyllä ja mies tokaisi, sullahan näkyy hyvin lihas takareidessä ja vielä kokeilekin, että onko tuo mahollista ja arvatkaapa mitä, kyllä se oli! :D Aikaisemmin kun nukun kyljelläni, mies kysyi pitkään joka ilta, että mikä patti tuo on, mun lonkkaluuhan se siellä tuntuu kun kyljellään olen, ei paljoa ennen tuntenut.

Toivon, että toi hieronta auttaa paino lukemaan, tai muuten huomenna kosahtaa huonot lukemat vaakaan. Tänä aamuna siellä komeili nimitäin vielä 118, 9 kg. Mutta nyt valmistautumaan hierontaan, raportoin teille sitten heti pettikö pöytä alta :D





2 kommenttia:

  1. Mulla on just noi samat syyt miksen uskalla mennä hierojalle. Pelkään myös sitä että multa pääsee pieru! Mä oon kyllä siis tosi nolo näitten syitteni kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, nyt voit säkin uskaltaa mennä, mä pääsin sieltä hengissä pois, siitä kohta postaus ;)

      Poista