tiistai 12. marraskuuta 2013

Couscous

Moikka! Mä tulin taas jakamaan teille reseptin, koska mulla ei oo muuta asiaa. Tai no sen voin kertoa, että mulla on viikonlopun aikaan tullut 4,5 kg painoa lisää!!!!! Ei voi johtua ruuasta, ehkä pian johtunee siitä, että mä oon jumissa ku rautakanki. Torstaina onneksi sitten hierontaa, katsotaan lähteekö se paino tippumaan uudestaan.

Tänään söin taas jälleen sitä mitä kaapista löytyy... couscousia, kuivahtanut kurkun pätkä ja tomaatti ja tadaa siitä syntyi oikein herkullinen lisäke. Proteiininä tänään toimi soijamakkara.

Kasviscouscous n. 4 annosta

Täysjyvä couscousia 1,5 dl
Pätkä kurkkua
Tomaattia
Suolaa
Voita

Keitä couscousit ohjeen mukaan suolatussa vedessä, anna muhia kannen alla kunnes ovat kypsiä. Heitä sekaan kuorittu ja pilkottu kurkku ja tomaatti, sekä nokare voita. Kuumenna nopeasti ja tarjoile. Voit halutessa maustaa vaikkapa chilillä tai pizzamausteella.




Uskokaa tai älkää, kurkku maistuu tosi hyvälle kuumennettuna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti