maanantai 3. marraskuuta 2014

Oman mielen sabotage

Moikka! Viime päivinä taas mukamas ollut kiirettä, tai oikeastaan laiskuutta blogia kohtaan. Muutenkin elämä tuntunut laiskalta. Liikuntaa tullut hiukan harrasteltua, mutta ei mitään sen kummempaa. Ruokapuoli on retuperällä. Täysin. Samoin mun motivaatio. Taitaa olla hiukan turnajaisväsymystä ilmassa... Nyt siis tarkoitus latailla akkuja ensivuoteen, jolloin tämä touhu voisi taas kiinnostaa enemmän. En mä tiedä miten syksyn jälkeen kiinnostus vaan hiipuu ja hiipuu...

Nyt peilistä mua katsoo pöhöttynyt minä. Vielä keväällä/kesällä olin tyytyväinen suoritukseeni ja tykkäsin jo lähelle sitä mitä peilistä näkyi. Nykyään huomioin vain ne läskit JOITA en SAANUT nitistettyä. Tuntuu, etten ole tyytyväinen itseeni. En suorituksiini. Jotenkin mieli haluaisi heittää kaiken vaan läskiksi, että otappa läski karkkia ja suklaata kun et kuitenkaan onnistunut missään.. en tiedä onko tämän ajattelun takana väsynyt minä, joka kertoo näin elimistölle, että on aika höllätä ohjaksia. Olen kuitenkin syönyt vitamiinejä, en usko että tämä olisi mitään d-vitamiinin puutosta tai ruoakvalion huonontuman tulos, tää tunne on kolkutellut jo jonkin aikaa ovella.

Nyt mä tarviisin sen motivaatio potkun perseelle. Ei edes farkut jotka olivat oleet säilössä pitkään, kun eivät mahtuneet päälle, jotka nyt sujahtivat jalkaa...ei edes se tunne kun cubuksella saan vedettyä jalkaani xl:n farkut joita en olisi ikinä uskonut vetäväni jalkaan. Mitä mä teen? Miten mä kasaan itseni taas uutta draivia varten? En tosiaan ole lopettamassa enkä luovuttamassa vaikka nyt on vaikeaa..

Meinasin ottaa käyttöön ruokavalion jossa kaloreita reilut 2000 kcal. Lisänä 1-2 minipaastoa viikossa. Katsotaan korjaantuuko mieli säännöllisellä ruualla jossa kaloreita hiukan enempi, vai mitenkä tässä käy... MÄ OLEN ONNISTUNUT, MÄ OLEN TEHNYT HYVÄN TYÖN. MÄ JATKAN TÄTÄ <3

Jos jollain hyvä motivaatiovinkki..heitäppäs tulemaan :)


2 kommenttia:

  1. Musta sä tarvisit loman, jolloin voisit vaikka ottaa hemmotteluhoitoja ja syödä terveellisestä ja ihanaa ruokaa. Oisko kylpyläloma Virossa jotain? Vähän lepoa, jotta jaksaa taas

    VastaaPoista
  2. Lueskelin juuri toisesta blogista aiheeseen liittyen http://minskunmaa.blogspot.fi/2014/11/motivaatio-muutos-ja-kommentit.html

    VastaaPoista