sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Leppoisa viikonloppu

Moikka! Mulla on ollut ihan super mukava viikonloppu. Perjantai alkoi sillä, kun jääkaappi ammotti tyhjyyttään ja vatsa kurni. Ei maistunut rahka, ja niinpä laardi päätti leipoa. Porkkana rieskoja ja rahkaleipäsiä sekä rahkalettuja( jääkaapissa 3 kiloa rahkaa menossa pilalle). Hyviä tuli. Pian pitikin lähteä jyväskylän suuntaan, miehellä kekkerit siellä, joten mulle jäi päivä aikaa shoppailla ja kierrellä siellä. Äitini lähti mukaan ja kävimme samalla elokuvissa ja syömässä. Syömään mennessä minulla ei ollut yhtään nälkä, johtuen varmaan niistä rahkaleipäsistä(lettuja en syönyt yhtään) ja söinkin vain puolikkaan vege patongin ja juomaksi vettä, leffassa tosin syöpöttelin suklaata ja salmiakkia. Elokuva oli tumman veden päällä, joka perustui Peter Franzenin elämänkertaan, oli kyllä koskettava.


Eilen sitten olikin luvassa itämaista tanssia ja saunomista ja ihan vaan oleskelua tuon murusen kanssa sekä syömistä ja herkuttelua,illalla meninkin jo aikaisin nukkumaan. Lauantaina söin hieman sipsejä, sekä herkuttelin ihan oikealla ruualla. Kasvispihvejä, turkkilaista jogurttia valkosipulilla ja yrteillä, porkkanaa ja pottuja.



Tänään on päivä mennyt ruualaitossa, tein julmetun hyvää smetanakaalilaatikkoa, nam nami!! Myös kirpputori tavaraa on kertynyt paljon ja niitä pitäisi laittaa myyntiin, että saisi vaatehuoneeseen lisää tilaa uusille, maltilla nykyään olen ostellut ja nimenomaan sellasia perusvaatteita, ettei sitten niin, että paljon hienoa ja jäävät pian isoiksi.

Tämän viikonlopun yhteenveto: MUKAVA JA KUULKAAS, MINÄ OLEN ONNELLINEN!

2 kommenttia:

  1. Ihana tämmöinen positiivinen postaus tähän syksyn harmauteen. Tuntuu että yks sun toinenkin kulkee vähän pää riipuksissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ite huomannut ihan samaa, itselläkin viime viikko oli oikein synkeä. Nyt kohti uusia tuulia :)

      Poista