keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Onko mun käsivarret muuttuneet?

Marraskuu 2013
 Mitä mieltä olette? Kuvien välillä on aikaa kulunut n. 5 kk. Mies tuumasi, että onpas tuo käsi muuttunut siitä mitä se on ollut. Tää on siis oikea käsivarsi joka tosi paljon paksumman näköinen kuin vasen. Anteeksi nuo kainalokarvat, kasvatan niitä kun olen menossa sokerointiin muutaman päivän kuluttua.
Kesäkuu 2013













Kesäkuu 2013


Tänään olisi luvassa kahvakuulausta. Olen aiemmin tehnyt 8 kilon kuulalla, tänään matkaan lähtee 12 kg möhkäle, voi olla, että ihra alkaa tirisemään ;)

Mulla on joku outo jumi meneillään. Paino on noussut 119 kg, ja siinä pysyy koko ajan. Menkkojen  piti alkaa, mutta ei ole kuulunut, eikä näkynyt. Ruokakin on ollut kevyttä. Katsotaan, voihan se olla, että hujahtaa kohta monta kiloa alaspäin. Ei missään nimessä olla luovuttamassa. Eilen kävin salilla pitkästä aikaa ja ihan mukavaa oli, jotenkin mun sali motivaatio on kärsinyt hirvittävästi, jotenkaan salille meno ei vaan tunnu just nyt mukavalta, vaikka olen saanut uuden ohjelman ja sen sellasta. Jospa se taas alkaisi maistua pian. Nyt valmistamaan paahdettuja kikherneitä :) 

3 kommenttia:

  1. Kyllähän siellä jotain muutosta on havaittavissa ;)

    VastaaPoista
  2. Ihan selvää muutosta! :) Upeaa, tsemppiä sulle. Tuo 12 kilon kuula onkin jo aika painava, mutta varmasti tehokas.

    Ja kun tuloksia kerran näkyy, ruokavalio on hyvällä mallilla ja arki aktiivista, ei parin kilon heilahtelu mitään haittaa. Pitää luottaa prosessiin. ;)

    VastaaPoista
  3. Selvää muutosta on tapahtunut. Stsemppiä, kyllä se painojumikin siitä sitten.

    VastaaPoista