torstai 14. marraskuuta 2013

Tuulettelua!

Äsken palasin hieronnasta kotiin, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan turhaan olen jännittänyt. Mä tosiaan pelkäsin, että se pöytä hajoaa mun alla ja salaisesti kokoajan mietin, että mitä jos minulta pääsee pieru? (Elopaino tonneja minä mietin ihan samaa :D )Ei onneksi päässyt. Minulla oli kaiken lisäksi mies hieroja, hän oli kyllä erittäin hieno tunteinen. Ensiksi menin hieronta huoneeseen ja sain rauhassa riisua ( rintsikat sai jäädä päälle) ja mennä makuulle hieronta pöydälle(ei se ei sortunut tai natissut mun ruhon alla :D ) Sitten tämä hieroja avasi rintaliivit ja alkoi hieromaan. Paljastui, että minulla on asentovirhe selässä ja hieronta ei tule pidemmän päälle auttamaan, suositteli kokeilemaan kalevalaista jäsenkorjausta. Onko kellään kokemusta? Tämä selän virheasento johtuu tod.näk kireistä jalkalihaksista ja lantio kiertyy, ilmankos mun lantio on ollut pitkään kosketusarka ( luulin, että se on normaalia ettei siihen kärsi painaa sormella kovinkaan) Kaiken kaikkiaan hieronta oli mukava kokemus ja voisin mennä toiseenkin kertaan varmasti.

Sitten niihin tuuletuksiin, sain tänään postissa vaatteita mitä olen tilannut. Tilasin huvikseni kokoa 20 ( suomeksi 48). Aikaisemmin kyseisen putiikin farkuista olen käyttänyt kokoa 26 ja pienimmillään 24(super mega tiukat silloin). Miten kävikään?? NE KAIKKI MAHTUIVAT MUN PÄÄLLE!!!!!! Mun koko on alkanut vaihtua 54---> 48- 46. JESSOSS!!!!! Tilasin siis 5 farkut, joista 3 on hyvät ja 2 hieman liika tiukat, mutta parin sentin jälkeen istuvat täydellisesti. Tunne on niin ihana.....

Ajatelkaa mulla on lähtenyt navan ympäriltä siis lähelle 20 senttiä pois ja on lantion seudun läskin päältä enemmän. Näin paljon se 20 senttiä on:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







8 kommenttia:

  1. Vau! Hienosti on lähteny senttejä :)

    Toi on tosi palkitsevaa kun vaatekoko pienenee.

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, täällä sitä onkin iloittu loppu ilta :)

      Poista
  2. Onneksi olkoon upeasta suorituksesta! Täällä uusi lukija hyppää mukaan kulkemaan tietä kohti kapeampaa vyötäröä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Tervetuloa lukijaksi, toivottavasti viihdyt :)

      Poista
  3. Hianoo!! :) Tosta kalelvalaisesta jäsenkorjauksesta oon vaa lukenu, mutta kaikkea hyvää vaan. Yhellä naisella jäsenkorjaaja oli saanu korjattuu sen polven virheasennon ja sen myötä häneltä oli parantunu myös menkkakivut ja allergiat. Eli sen pitäs auttaa siis IHAN kaikkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun äiti on käynyt kerran, ei osannut sanoa oliko hyötyä, mutta mun käsityksen mukaan hyöty tulee vasta muutaman kerran jälkeen tai riippuu tietysti kuinka vaivainen olet, mutta kyllä mä varmaan sinne seuraavaksi menen :)

      Poista
  4. HEI! Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta olen saanut avun moneen kropan virheasentoon, suosittelen lämpimästi. En tiedä missä asut mutta jos Treen lähellä niin voin suositella yhtä tekijää kovasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En asusta siellä päin, mutta kiitos kommentista, taidan varata sinne aikaa ainakin kokeeksi :)

      Poista